hi. so i’m deleting.

just a heads up! go ahead and unfollow this blog because not sure how the whole deactivation thing works and if you’ll be stuck following this forever when i do delete?? uhm.

yep. 

my new blog is just werewolves and movies and television shows but if you care to reach me here is the link

if not then i wish you all a rather great life! it’s been fun but i’m moving on to..other things, yeah.  anyways. later gators. thank for putting up with my crap! : D 

hi. so i’m deleting.

just a heads up! go ahead and unfollow this blog because not sure how the whole deactivation thing works and if you’ll be stuck following this forever when i do delete?? uhm.

yep. 

my new blog is just werewolves and movies and television shows but if you care to reach me here is the link

if not then i wish you all a rather great life! it’s been fun but i’m moving on to..other things, yeah.  anyways. later gators. thank for putting up with my crap! : D 

hi. so i’m deleting.

just a heads up! go ahead and unfollow this blog because not sure how the whole deactivation thing works and if you’ll be stuck following this forever when i do delete?? uhm.

yep. 

my new blog is just werewolves and movies and television shows but if you care to reach me here is the link

if not then i wish you all a rather great life! it’s been fun but i’m moving on to..other things, yeah.  anyways. later gators. thank for putting up with my crap! : D 

hi. so i’m deleting.

just a heads up! go ahead and unfollow this blog because not sure how the whole deactivation thing works and if you’ll be stuck following this forever when i do delete?? uhm.

yep. 

my new blog is just werewolves and movies and television shows but if you care to reach me here is the link

if not then i wish you all a rather great life! it’s been fun but i’m moving on to..other things, yeah.  anyways. later gators. thank for putting up with my crap! : D 

astraphoric replied to your post:

;-; but kh buddies for life.

yeah dude..forever. : / -hugsssssssss- wah. iwasyourrikuistillrememberohmygod.

mananatee replied to your post:

I’ll just spam you with mails or something ;_; Pfffft, no problem. I kept wondering until I found out about it as well. Hum, hum, are you 100% sure you’re not going to come back? You could set your blog on Hiatus as well, no?

it’s not spam if we became email buddies. ohmygod. could you imagine? that’d be so much fun dude! : D i’m being over dramatic. B| no no. don’t try to convince me. i’m sure. i really want to close this chapter in my life. i have been wanting to for awhile and been throwing it around my head - i’m just finally going to do it before i don’t. 

and also. really?? gdfgkdfkjgdf. maybe i wrote it down wrong? try adding me instead jocy_99_1993@hotmail.com

astraphoric replied to your post:

BUT WHY

i’m sorta done with anime. blogging about it anyways . can never be done with naruto until it finishes. but, you know just. interest changes ? i dunno man. DB </3 i’m sorry. it was a pleasure blogging with you!!! you are truly fantastic and i really admired you and your blog since forever. <33 nng. ..

mananatee replied to your post:

Yes I do, but I’m not online there too frequently. You can have it anyway orz psychog @ hotmail de

what is this catastrophe. fkkdsljkfgdkf. b-but. it’s msn. ;__ ; nng. 

well I STILL ADDED YOU. just in case. 

also thank you for the tip on the reblog!. i was seriously wondering how to do that. okay. :)

xiggysexual replied to your post:

cause i love you now what’s your other url

i posted it..not sure if you saw it. but seriously. dont feel obligated to follow. DB

i feel like i’m at an airport and i’m leaving or something. wow. haha

mananatee replied to your post:

sobsobsobsobsobsobsobsobsobsobsobsobs Don’t you think you can just flee off like that!!!!!! I lub you!! <3

fkdkgkjdkslfdg. I’M NOT TRYING. DBBB

do you have msn? i must stay in contact. dude. <3333 ;___ ; 

hi. so i’m deleting.

just a heads up! go ahead and unfollow this blog because not sure how the whole deactivation thing works and if you’ll be stuck following this forever when i do delete?? uhm.

yep. 

my new blog is just werewolves and movies and television shows but if you care to reach me here is the link

if not then i wish you all a rather great life! it’s been fun but i’m moving on to..other things, yeah.  anyways. later gators. thank for putting up with my crap! : D 

xiggysexual replied to your post:

no it’s okay i still want to follow that blog ʘ‿ʘ

……..but. o-okay. kfsgkfdlakjfdgkdg. /doesn’t understand. 

link.

mananatee replied to your post:

omfg then post your other blog’s url pls so I can continue stalking you at least T_T

oh god. dudeeeee. -cries- DUDEEEEE. </3 

ifeelbadnowbecauseiloveyouguysbuti’mjustsodonewithanimeandand

lkfkdkjglsdfsg.



xiggysexual replied to your post:

alright but will you make another blog

yep. i actually already made another blog. but it’s like..teen wolf and other movie stuff so i doubt you’ll want that on your dash. ! xD i’ll just keep contact via msn? o v o

xiggysexual replied to your post:

no don’t leave me pls

:C fgklkdfglsfgh. but i hate this blog now. haha. i’m kinda done with anime tbh. and that’s all this is. 

aww. bby. do you have msn? we can bond better there?